Caratteristiche di u rivestimentu ceramicu nanocompostu antiossidante sigillatu à alta temperatura YC-8102 (giallu chjaru)
Cumponenti di u pruduttu è aspettu
(Rivestimentu ceramicu à un solu cumpunente
Liquidu giallu pallidu
Sustratu applicabile
L'acciaiu à u carbone, l'acciaiu inox, a ghisa, a lega d'aluminiu, a lega di titaniu, l'acciaiu alliatu à alta temperatura, i mattoni isolanti refrattari, e fibre isolanti, u vetru, a ceramica, i materiali colati à alta temperatura ponu esse tutti aduprati nantu à e superfici di altre leghe.

Temperatura applicabile
A resistenza massima à a temperatura hè di 1400 ℃, è hè resistente à l'erosione diretta da fiamme o flussi di gas à alta temperatura.
A resistenza à a temperatura di u rivestimentu varierà secondu a resistenza à a temperatura di i diversi sustrati. Resistente à u fretu è à i shock di calore è à e vibrazioni termiche.
Caratteristiche di u produttu
1. I nano-rivestimenti sò à un solu cumpunente, rispettosi di l'ambiente, micca tossichi, facili da applicà è anu una prestazione stabile.
2. U rivestimentu hè densu, antiossidante, resistente à l'acidu è à l'alcali, è resistente à a corrosione à alta temperatura.
3. I nano-rivestimenti anu un bon putere di penetrazione. Attraversu a penetrazione, u rivestimentu, u riempimentu, a sigillatura è a furmazione di film, ottenenu infine una sigillatura stabile tridimensionale è antiossidazione.
4. Hà una bona prestazione di furmazione di film è pò furmà un stratu di film densu.
5. U rivestimentu hè resistente à u fretu à alta temperatura è à i scossa termica, hà una bona resistenza à i scossa termica, è hè statu sottumessu à testi di raffreddamentu à l'acqua più di 20 volte (resistente à u fretu è à u scambiu di calore, u rivestimentu ùn si crepa nè si sbuccia).
6. L'adesione di u rivestimentu hè più grande di 5 MPa.
7. Altri culori o altre proprietà ponu esse adattati secondu i requisiti di u cliente.
Campi d'applicazione
1. Superficie metallica, superficia di vetru, superficia ceramica;
2. Sigillatura di a superficia di grafite è antiossidazione, sigillatura di a superficia di rivestimentu à alta temperatura è anticorrosione;
3. Stampi di grafite, cumpunenti di grafite;
4. Cumponenti di caldaia, scambiatori di calore, radiatori;
5. Accessori di forni elettrici è cumpunenti elettrici.
Metudu d'usu
1. Preparazione di a pittura: Dopu avè mischjatu o scuzzulatu bè, pò esse aduprata dopu esse stata filtrata attraversu un filtru di 300 maglie. Pulizia di u materiale di basa: Dopu avè sgrassatu è eliminatu u grassu, hè cunsigliatu di fà una sabbiatura per migliurà l'effettu di a superficia. U megliu effettu di sabbiatura s'ottene cù u corindone di 46 maglie (corindone biancu), è hè necessariu ghjunghje à u gradu Sa2.5 o superiore. Strumenti di rivestimentu: Aduprate strumenti di rivestimentu puliti è asciutti per assicurà chì ùn ci sia acqua o altre impurità chì ci aderiscinu, per ùn influenzà l'effettu di rivestimentu o ancu causà prudutti difettosi.
2. Metudu di rivestimentu: Spruzzatura: Spruzzate à temperatura ambiente. Hè cunsigliatu di cuntrullà u spessore di a spruzzatura trà 50 è 100 micron. Prima di spruzzà, a pezza dopu a sabbiatura deve esse pulita cù etanolu anidru è asciugata cù aria compressa. Se si verifica un cedimentu o un ritiru, a pezza pò esse preriscaldata à circa 40 ℃ prima di spruzzà.
3. Strumenti di rivestimentu: Aduprate una pistola à spruzzu cù un diametru di 1,0. Una pistola à spruzzu di picculu diametru hà un megliu effettu di atomizazione è un risultatu di spruzzatura più ideale. Un compressore d'aria è un filtru d'aria devenu esse equipati.
4. Rivestimentu di polimerizazione: Dopu à a spruzzatura, lasciate asciugà a superficia di a pezza in modu naturale per circa 30 minuti, poi mette in un fornu è mantene à 280 gradi per 30 minuti. Dopu u raffreddamentu, pò esse cacciatu per l'usu.

Unicu à Youcai
1. Stabilità tecnica
Dopu à testi rigorosi, u prucessu di tecnulugia ceramica nanocomposita di qualità aerospaziale ferma stabile in cundizioni estreme, resistente à alte temperature, shock termichi è currusione chimica.
2. Tecnulugia di nanodispersione
U prucessu unicu di dispersione assicura chì e nanoparticule sianu distribuite uniformemente in u rivestimentu, evitendu l'agglomerazione. Un trattamentu efficiente di l'interfaccia migliora u ligame trà e particelle, migliurendu a forza di ligame trà u rivestimentu è u substratu è ancu a prestazione generale.
3. Cuntrollabilità di u rivestimentu
E formulazioni precise è e tecniche cumposite permettenu di aghjustà e prestazioni di u rivestimentu, cum'è a durezza, a resistenza à l'usura è a stabilità termica, rispondendu à i requisiti di diverse applicazioni.
4. Caratteristiche di a struttura micro-nano:
E particelle ceramiche nanocomposite avvolgenu e particelle micrometriche, riempienu i vuoti, formanu un rivestimentu densu è migliuranu a cumpattezza è a resistenza à a corrosione. Intantu, e nanoparticelle penetranu a superficia di u sustratu, furmendu un'interfase metallo-ceramica, chì migliora a forza di legame è a forza generale.
Principiu di ricerca è sviluppu
1. Prublema di currispundenza di dilatazione termica: I cuefficienti di dilatazione termica di i materiali metallichi è ceramichi sò spessu diffirenti durante i prucessi di riscaldamentu è di raffreddamentu. Questu pò purtà à a furmazione di microfessure in u rivestimentu durante u prucessu di ciclu di temperatura, o ancu à u sfaldamentu. Per risolve stu prublema, Youcai hà sviluppatu novi materiali di rivestimentu chì u so cuefficiente di dilatazione termica hè più vicinu à quellu di u sustratu metallicu, riducendu cusì u stress termicu.
2. Resistenza à i shock termichi è à e vibrazioni termiche: Quandu u rivestimentu di a superficia metallica passa rapidamente da temperature alte è basse, deve esse capace di suppurtà u stress termicu risultante senza danni. Questu richiede chì u rivestimentu abbia una eccellente resistenza à i shock termichi. Ottimizendu a microstruttura di u rivestimentu, cum'è aumentendu u numeru di interfacce di fase è riducendu a dimensione di i grani, Youcai pò migliurà a so resistenza à i shock termichi.
3. Forza di legame: A forza di legame trà u rivestimentu è u sustratu metallicu hè cruciale per a stabilità à longu andà è a durabilità di u rivestimentu. Per migliurà a forza di legame, Youcai introduce un stratu intermediu o un stratu di transizione trà u rivestimentu è u sustratu per migliurà a bagnabilità è u legame chimicu trà i dui.