Descrizzione di u produttu
U pavimentu epossidicu autolivellante, cum'è un tipu di materiale di pavimentu chì hà guadagnatu una attenzione significativa in u campu di a decorazione architettonica in l'ultimi anni, si distingue per e so proprietà è vantaghji unichi. Hè principalmente cumpostu da vari cumpunenti cum'è l'agente di polimerizazione di resina epossidica, u diluente, i riempitivi, ecc., mischiati cù cura inseme. Frà questi, l'agente di polimerizazione di resina epossidica ghjoca un rolu cruciale in tuttu u sistema. Pò fà chì a resina epossidica subisca reazioni di reticolazione, furmendu cusì una struttura di rete tridimensionale forte è stabile, dendu à u pavimentu eccellenti proprietà fisiche è stabilità chimica. L'aghjunta di diluente hè per aghjustà a viscosità di u materiale, in modu chì abbia una migliore fluidità durante u prucessu di custruzzione, rendendu più faciule esse pusatu uniformemente nantu à a superficia di u terrenu. I tippi di riempitivi sò diversi, cumprese a sabbia di quarzu, u carbonatu di calciu, ecc. Ùn solu aumentanu u spessore è a resistenza di u pavimentu, ma migliuranu ancu a resistenza à l'usura è a resistenza à l'impattu di u pavimentu.
Caratteristiche di u produttu
U pavimentu autolivellante epossidicu vanta parechje caratteristiche rimarchevuli. Hà una eccellente resistenza à l'usura, capace di suppurtà i movimenti umani frequenti, i viaghji di veiculi è l'attritu di diversi oggetti pesanti. Ancu dopu un usu à longu andà, pò mantene una bona cundizione di a superficia, raramente sperimentendu usura, levigatura è altri prublemi. In termini di resistenza à a corrosione, hà una eccellente tolleranza à diverse sostanze chimiche. Ch'ella sia una suluzione acida è alcalina cumuna o qualchì rifiutu industriale corrosivo, hè difficiule per elli di causà danni sustanziali. Questu li permette di ghjucà un rolu impurtante in alcune zone ambientali speciali. À u listessu tempu, u pavimentu autolivellante epossidicu hà un bellu effettu d'aspettu. A so superficia hè liscia è piatta, cù una ricca varietà di culori. Pò esse persunalizatu secondu i diversi requisiti di u locu è stili di design per creà una atmosfera di spaziu pulita, cunfortu è muderna. Inoltre, questu pavimentu hè assai faciule da pulisce. L'usu cutidianu richiede solu l'usu di strumenti di pulizia è detergenti ordinari per rimuovere facilmente e macchie è a polvere da a superficia, mantenendu una bona cundizione d'igiene.
Prucessu di custruzzione
- 1. Primer: Prima di a custruzzione di u pavimentu autolivellante epossidicu, hè necessariu un trattamentu di primer. U rivestimentu di primer hè principalmente per impedisce l'influenza di i materiali à base di cimentu nantu à u pavimentu autolivellante epossidicu è per aumentà l'adesione di u pavimentu. Prima di applicà u primer, u terrenu deve esse pulitu accuratamente è qualsiasi crepa o prublema di filtrazione d'acqua deve esse verificatu. A proporzione di u rivestimentu di primer deve esse preparata secondu l'istruzzioni. U rivestimentu di primer deve esse applicatu uniformemente à u terrenu in modu chì possa aderisce uniformemente à u terrenu. Dopu chì u primer si asciuga, si pò realizà a custruzzione di u pavimentu autolivellante epossidicu.
- 2. Rivestimentu Intermediu: U rivestimentu intermediu di u pavimentu autolivellante epossidicu hè un modu per riempie l'irregolarità di u terrenu è u spessore di u pavimentu autolivellante epossidicu. U rivestimentu intermediu implica principalmente a distribuzione uniforme di u rivestimentu nantu à u terrenu per riparà a differenza d'altezza è ottene un effettu pianu. Quandu si applica u rivestimentu intermediu, si deve fà attenzione à a densità di distribuzione uniforme è à u calculu di u vulume di custruzzione secondu u spessore di u materiale, in modu da risponde à i requisiti di cuncepimentu.
- 3. Rivestimentu Superiore: U rivestimentu superiore di u pavimentu autolivellante epossidicu hè u rivestimentu finale è deve esse realizatu dopu chì u rivestimentu intermediu si sia asciugatu. U spessore di un unicu stratu di rivestimentu superiore hè generalmente trà 0,1-0,5 mm, chì hè aghjustatu secondu i requisiti di qualità di u terrenu di u pavimentu autolivellante epossidicu. Durante a custruzzione di u rivestimentu superiore, si deve fà attenzione à un rivestimentu uniforme per prevene difetti cum'è spessore di rivestimentu irregulare, vesciche è crepe lunghe. À u listessu tempu, assicurate una bona ventilazione è velocità di asciugatura in u cantiere per facilità una rapida induritura.
- 4. Rivestimentu decorativu: U pavimentu autolivellante epossidicu hà un certu effettu decorativu. Si ponu aghjunghje mudelli cum'è culori o mudelli per migliurà a bellezza è a decorazione di u terrenu. U rivestimentu decorativu deve esse realizatu dopu chì u rivestimentu superiore si secca. Deve esse spazzolatu o spruzzatu uniformemente, è si deve ancu fà attenzione à u rapportu di u materiale è à u spessore di a custruzzione.
Applicazione di u pruduttu
Per via di e so prestazioni eccezziunali, u pavimentu autolivellante epossidicu hè statu largamente applicatu. In diverse fabbriche, ch'ella sia una fabbrica di fabricazione meccanica induve u pavimentu hà bisognu di suppurtà a forte pressione di grandi macchine è u trasportu frequente di cumpunenti; o una fabbrica di pruduzzione elettronica, chì hà esigenze più elevate per a pulizia è e proprietà antistatiche di u pavimentu, u pavimentu autolivellante epossidicu pò risponde à i bisogni di pruduzzione di a fabbrica è furnisce una basa di terra stabile è affidabile per l'attività di pruduzzione. In l'ambienti d'uffiziu, ùn solu furnisce una sperienza di caminata cunfurtevule, ma ancu u so bellu aspettu pò migliurà l'immagine generale di l'uffiziu è creà un'atmosfera di travagliu prufessiunale è efficiente. Cum'è un locu cù esigenze d'igiene estremamente elevate, u pavimentu autolivellante epossidicu in l'uspidali ne face una scelta ideale, postu chì pò prevene efficacemente a crescita di batteri è assicurà a sicurezza è l'igiene di l'ambiente medicu. Diversi lochi in e scole, cum'è i corridoi di l'edificii d'insignamentu, i laboratori è i palestre, utilizanu ancu largamente u pavimentu autolivellante epossidicu. Pò micca solu risponde à i bisogni di l'attività quotidiane di i studienti, ma ancu adattassi à i requisiti speciali di diversi scenarii d'insignamentu. In i centri commerciali, i pavimenti autolivellanti in resina epossidica, cù a so bellezza è a so resistenza à l'usura, ponu suppurtà u muvimentu di un gran numeru di clienti è u flussu di persone purtatu da varie attività promozionali, mantenendu a pulizia è a lucentezza di u pavimentu, furnendu un ambiente di shopping cunfortu per i clienti.
Norme di custruzzione
1. U spessore di u rivestimentu di pavimentu autolivellante epossidicu deve esse più di 2 mm.
2. A superficia di u pianu deve esse pulita, piatta, senza impurità è senza sbucciatura.
3. U spessore di u rivestimentu deve esse uniforme, senza bolle o lunghe crepe.
4. U culore deve esse luminosu, a levigatezza deve esse alta, è deve avè un certu effettu decorativu.
5. A planarità di a superficia di u pavimentu deve esse ≤ 3 mm/m.
6. U pianu deve avè una bona resistenza à l'usura, resistenza à a corrosione è resistenza à a pressione.
Cunclusione
A custruzzione di pavimenti autolivellanti epossidichi richiede una stretta aderenza à u pianu di custruzzione. Una selezzione ragionevule di i materiali, un trattamentu meticulosu di e fundazioni è un flussu di prucessu adattatu sò tutti fattori impurtanti per assicurà a qualità di i pavimenti autolivellanti epossidichi. Durante u prucessu di custruzzione, si deve fà attenzione à i standard di custruzzione per assicurà chì a qualità di u pavimentu risponde à i requisiti di cuncepimentu. À u listessu tempu, fattori cum'è a ventilazione è a velocità di asciugatura in u situ di custruzzione devenu esse cunsiderati per accelerà a velocità di indurimentu di u pavimentu, assicurà a qualità di u pavimentu è allargà a so vita di serviziu.
Data di publicazione: 05 dicembre 2025