banner_d'intestazione_di_pagina

Prodotti

Rivestimentu ceramicu nanocompostu in porcellana antiaderente à alta temperatura Yc-8101a (neru)

Descrizzione corta:

I nano-rivestimenti sò i prudutti di a cunnessione trà i nano-materiali è i rivestimenti, è sò un tipu di rivestimenti funziunali high-tech. I nano-rivestimenti sò chjamati nano-rivestimenti perchè e so dimensioni di particelle sò in a gamma nanometrica. In paragone cù i rivestimenti ordinarii, i nano-rivestimenti anu una fermezza è una durabilità più elevate, è ponu furnisce una prutezzione più duratura.


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Cumponenti di u pruduttu è aspettu

(Rivestimentu ceramicu à dui cumpunenti)

YC-8101A-A:Rivestimentu di u cumpunente A

YC-8101A-BAgente di indurizazione di cumpunente B

Culori YC-8101:trasparente, rossu, giallu, turchinu, biancu, ecc. L'aghjustamentu di u culore pò esse fattu secondu i requisiti di u cliente

65e2bce2e4cd3

Sustratu applicabile

E superfici di vari sustrati cum'è e padelle antiaderenti ponu esse fatte di ferru, acciaio dolce, acciaio à u carbonu, acciaio inox, lega d'aluminiu, lega di titaniu, acciaio à lega à alta temperatura, vetru microcristallinu, ceramica è altre leghe.

Temperatura applicabile

  • A resistenza massima à a temperatura hè di 800 ℃, è a temperatura di funziunamentu à longu andà hè di menu di 600 ℃. Hè resistente à l'erosione diretta da fiamme o flussi di gas à alta temperatura.
  • A resistenza à a temperatura di u rivestimentu varierà secondu a resistenza à a temperatura di i diversi sustrati. Resistente à u fretu è à i shock di calore è à e vibrazioni termiche.
65e2bce2e479b

Caratteristiche di u produttu

  • 1. I nano-rivestimenti sò puramente à basa d'acqua, sicuri, rispettosi di l'ambiente è micca tossichi.
  • 2. A ceramica nanocomposita ottene una vitrificazione densa è liscia à una bassa temperatura di 250 ℃, chì risparmia energia è hè esteticamente piacevule.
  • 3. Resistenza chimica: Resistenza à u calore, resistenza à l'acidu, resistenza à l'alcali, isolamentu, resistenza à alta temperatura è resistenza à i prudutti chimichi, ecc.
  • 4. U rivestimentu hè resistente à e temperature elevate è à i shock termichi in un certu spessore (circa 30 micron), è hà una bona resistenza à i shock termichi (resistente à u scambiu termicu, è ùn si crepa nè si sbuccia durante a vita di serviziu di u rivestimentu).
  • 5. U rivestimentu nano-inorganicu hè densu è hà una prestazione d'isolamentu elettricu stabile, cù una tensione di resistenza à l'isolamentu di circa 1000 volt.
  • 6. Hà una cunduttività termica stabile è bona è una eccellente forza di legame.
  • 7. Durezza: 9H, resistente à e fiamme aperte è à e temperature elevate finu à 400 gradi, alta lucentezza è alta resistenza à l'usura

Campi d'applicazione

1. Cumponenti di caldaia, tubi, valvole, scambiatori di calore, radiatori;

2. Vetru microcristallinu, strumenti è apparecchiature, dispositivi medichi, apparecchiature farmaceutiche è apparecchiature genetiche biologiche;

3. Dispositivi à alta temperatura è cumpunenti di sensori à alta temperatura;

4. Superficie di l'attrezzatura metallurgica, stampi è attrezzatura di fusione;

5. Elementi di riscaldamentu elettricu, serbatoi è scatule;

6. Picculi elettrodomestici, utensili di cucina, ecc.

7. Cumponenti à alta temperatura per l'industrie chimiche è metallurgiche.

 

Metudu d'usu

(Per assicurà boni risultati, hè cunsigliatu di aduprà in u modu seguente)

1.Dui cumpunenti:Sigillate è polimerizate in un rapportu di pesu di 2:1 per 2 à 3 ore. U rivestimentu polimerizatu hè tandu filtratu attraversu un filtru di 400 maglie. U rivestimentu filtratu diventa u rivestimentu ceramicu nano-cumpostu finitu è hè messu da parte per un usu dopu. A pittura di riserva deve esse cunsumata in 24 ore; altrimenti, e so prestazioni diminuiranu o si solidificheranu.

2. Pulizia di u materiale di basa:Sgrassaggio è rimuzione di ruggine, irruvidimento superficiale è sabbiatura, sabbiatura cù gradu Sa2.5 o superiore, u megliu effettu hè ottenutu da sabbiatura cù corindone di 46 maglie (corindone biancu).

3. Temperatura di cottura: 270 ℃ per 30 minuti (Pò esse guaritu à temperatura ambiente. A prestazione iniziale hè ligeramente scarsa, ma pò vultà à a nurmalità cù u tempu.)

4. Metudu di custruzzione Spruzzatura:A pezza da spruzzà deve esse preriscaldata à circa 40 ℃ prima di spruzzà; altrimenti, si pò verificà cedimentu o ritirata. Hè cunsigliatu chì u spessore di spruzzatura sia in 30 micron. Pò esse spruzzata solu una volta.

5. Trattamentu di l'arnesi di rivestimentu è trattamentu di rivestimentu

Manipulazione di l'arnesi di rivestimentu: Pulite accuratamente cù etanolu anidru, asciugate cù aria compressa è conservate.

6. Trattamentu di rivestimentu: Dopu avè spruzzatu, lasciate asciugà naturalmente nantu à a superficia per circa 30 minuti. Dopu, mette in un fornu impostu à 250 gradi è mantene caldu per 30 minuti. Dopu avè raffreddatu, cacciatelu.

 

Unicu à Youcai

1. Stabilità tecnica

Dopu à testi rigorosi, u prucessu di tecnulugia ceramica nanocomposita di qualità aerospaziale ferma stabile in cundizioni estreme, resistente à alte temperature, shock termichi è currusione chimica.

2. Tecnulugia di nanodispersione

U prucessu unicu di dispersione assicura chì e nanoparticule sianu distribuite uniformemente in u rivestimentu, evitendu l'agglomerazione. Un trattamentu efficiente di l'interfaccia migliora u ligame trà e particelle, migliurendu a forza di ligame trà u rivestimentu è u substratu è ancu a prestazione generale.

3. Cuntrollabilità di u rivestimentu

E formulazioni precise è e tecniche cumposite permettenu di aghjustà e prestazioni di u rivestimentu, cum'è a durezza, a resistenza à l'usura è a stabilità termica, rispondendu à i requisiti di diverse applicazioni.

4. Caratteristiche di a struttura micro-nano:

E particelle ceramiche nanocomposite avvolgenu e particelle micrometriche, riempienu i vuoti, formanu un rivestimentu densu è migliuranu a cumpattezza è a resistenza à a corrosione. Intantu, e nanoparticelle penetranu a superficia di u sustratu, furmendu un'interfase metallo-ceramica, chì migliora a forza di legame è a forza generale.

 

Principiu di ricerca è sviluppu

1. Prublema di currispundenza di dilatazione termica:I coefficienti di dilatazione termica di i materiali metallichi è ceramichi sò spessu diffirenti durante i prucessi di riscaldamentu è di raffreddamentu. Questu pò purtà à a furmazione di microfessure in u rivestimentu durante u prucessu di ciclu di temperatura, o ancu à u sbucciamentu. Per risolve stu prublema, Youcai hà sviluppatu novi materiali di rivestimentu chì u so coefficientu di dilatazione termica hè più vicinu à quellu di u sustratu metallicu, riducendu cusì u stress termicu.

2. Resistenza à u shock termicu è à e vibrazioni termiche: Quandu u rivestimentu di a superficia metallica cambia rapidamente trà temperature alte è basse, deve esse capace di suppurtà u stress termicu risultante senza danni. Questu richiede chì u rivestimentu abbia una eccellente resistenza à i shock termichi. Ottimizendu a microstruttura di u rivestimentu, cum'è aumentendu u numeru di interfacce di fase è riducendu a dimensione di i grani, Youcai pò migliurà a so resistenza à i shock termichi.

3. Forza di legame: A forza di legame trà u rivestimentu è u sustratu metallicu hè cruciale per a stabilità à longu andà è a durabilità di u rivestimentu. Per migliurà a forza di legame, Youcai introduce un stratu intermediu o un stratu di transizione trà u rivestimentu è u sustratu per migliurà a bagnabilità è u legame chimicu trà i dui.

Nantu à noi


  • Precedente:
  • Dopu: